1. خانه
  2. مقالات
  3. دریچه کولر ریموت دار

دریچه کولر ریموت دار

با دریچه کولر ریموت دار به راحتی می توان با ریموت جهت پره های دریچه را تغییر داد. در ادامه با طرز کار و طریقه ی نصب دریچه های برقی کنترلی آشنا خواهیم شد.

طرز کار دریچه های کنترلی

ریموت دریچه ها دارای دو کلید است. کلید بالا برای تنظیم جهت پره های عمودی دریچه و کلید پایین برای تغییر زاویه پره های افقی دریچه است.

با یکبار زدن کلید بالا پره های عمودی دریچه چپ و راست می شوند و دائما تغییر زاویه می دهند. همچنین با زدن دوباره ی کلید بالا میتوان پره های دریچه را در زاویه دلخواه خود ثابت کرد.

ریموت کنترل دریچه های برقی

این ویژگی دریچه های ریموت دار باعث می شود هوای خنک در کل محیط بطور یکسان توزیع شود و باد کولر بصورت مستقیم به کسی که در محیط حضور دارد برخورد نکند.

کلید پایینی ریموت هم برای تغییر زاویه ی پره های افقی دریچه است و با نگه داشتن این دکمه میتوان ارتفاع وزش باد را تنظیم کرد. با نگه داشتن این دکمه به مدت طولانی تر نیز میتوان دریچه را به طور کامل بست.

دریچه برقی کنترلی

بطور مثال شب هنگام خواب در صورت احساس کردن سرما یا در مواقعی که در اتاق حضور نداریم میتوان به راحتی از طریق ریموت دریچه های اتاق خواب را بست تا هوای سرد وارد اتاق نشود.

طریقه ی نصب دریچه های برقی

نصب این دریچه ها بسیار ساده بوده و فقط به یه شاخه برق 220 ولت شهری و دو عدد پیچ نیاز است. در مرحله اول شاخه برق کشیده شده از درون کانال از طریق ترمینال به دریچه متصل میشود.

در مرحله ی بعد دریچه ها از طریق پیچ به دیوار یا سقف متصل می شوند و از این پس می توان به راحتی از دریچه ها استفاده کرد.

جهت اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه ی مشخصات فنی دریچه های رایمند مراجعه نمایید.

فهرست