1. خانه
  2. مقالات
  3. دریچه کولر کنترلی

دریچه کولر کنترلی

دریچه های برقی کنترلی نسل جدید دریچه های خروجی هوا هستند. این دریچه ها با هدف حل مشکلات دریچه های معمول تولید و به بازار عرضه شده اند. در ادامه با ویژگی های دریچه کولر های کنترلی آشنا خواهید شد.

دریچه های کنترلی

احتمالا شما هم خیلی از مواقع که در حالی که مشغول کار یا استراحت هستید دوست ندارید که باد کولر به صورت مستقیم به شما برخورد کند و تمایل دارید هوای خنک در کل اتاق بصورت یکنواخت پخش شود. همچنین ممکن است چند نفر به صورت هم زمان در یک اتاق حضور داشته باشند. در این مواقع اگر دریچه های خانه یا محل کار شما از نوع قدیمی و متداول باشد، باد فقط به یک سمت می وزد.

در مواقع معمولا چندین راه حل وجود دارد. مورد اول اینکه دائما مکان خود را تغییر دهید. راه حل بعدی این است که با استفاده از چهار پایه یا صندلی بصورت دستی اقدام به تغییر جهت پره های دریچه ی اتاق خود کنید. اما بهترین راه حل استفاده از دریچه های کنترلی است.

دریچه برقی کنترلی

حرکت دائمی پره های عمودی

با استفاده از دریچه های برقی کنترلی با فشردن یک دکمه به راحتی میتوان دریچه را در حالتی قرار داد که پره های دریچه مثل پنل کولر گازی دائما در حال چرخش باشد. بدین صورت هوای خنک به طور اتوماتیک در کل اتاق پخش می شود و دیگر مشکلات ذکر شده را  نخواهید داشت.

دریچه کولر کنترلی

همچنین شما با یکبار دیگر فشردن دکمه می توانید پره های دریچه را در زاویه دلخواه خود تنظیم  و جهت وزش باد را مشخص نمایید.

فهرست